خانواده سلطنتی موناکو در مسابقه گرندپری

شاهدخت شارلین همواره حضوری چشمگیر در این مسابقات دارد

غیبت شاهدخت شارلین در طول گرندپری سال گذشته نشانه‌ این بود که مشکلات سلامت او جدی‌تر از چیزی است که تصور می‌شد- LOIC VENANCE / AFP

مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک جایی است که پس از مدت‌ها خانواده سلطنتی موناکو توانست اخبار مربوط به جدایی و بیماری را پشت سر گذاشته و دور هم مانند یک خانواده شاد جمع شوند.

شاهدخت شارلین، شاهزاده آلبرت، شاهزاده ژاک و شاهدخت گابریلا در این رویداد حاضر بودند. شاهدخت موناکو که برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ به بعد بار دیگر در گرندپری موناکو شرکت کرد قبلاً در مورد مسابقه روز یکشنبه ۲۹ مه گفته بود: «امسال ژاک برای اولین بار با پدرش دور افتخار خواهد زد. این مایه غرور ما خواهد بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شاهزاده آلبرت و شاهدخت شارلین به مناسبت بازگشت باشکوه‌ترین رویداد تقویم فرمول یک به موناکو، قبل از تعیین خط روز شنبه در پیست حاضر شدند. در طول پیاده‌روی غیررسمی خود در اطراف این زوج که بدون فرزندانشان به پیست آمده بودند از داوطلبان تشکر کردند، به هواداران خوش‌آمد گفتند و با رانندگان و ستاره‌های حاضر در پدوک (محل استقرار گروه) معاشرت کردند.

شاهزاده آلبرت دوم که پسر شاهزاده رینیه سوم پادشاه متوفی موناکو و گریس کلی بازیگر مشهور هالیوود است در اوایل روز برای ضبط فیلم ویدیویی در پیست رانندگی کرد و سپس به بازدید از پدوک و گاراژهای مرسدس و ردبول و استون مارتین پرداخت. شاهدخت شارلین نیز زمان زیادی را صرف صحبت با رانندگانی مانند سباستین وتل و چارلز لکلرک موناکویی کرد.

در گاراژ فراری که چارلز لکلرک، ستاره موناکویی، برای آن‌ها رانندگی می‌کند، هم آلبرت و هم شارلین زمان قابل توجهی را سپری کردند و با پاتریک دمپسی، بازیگر محبوب مجموعه تلویزیونی «گریز آناتومی» که از علاقه‌مندان شناخته‌شده مسابقات است زمانی طولانی را به خوش‌وبش گذراندند.

شارلین همواره حضوری چشمگیر در این مسابقات دارد و غیبتش در طول گرندپری سال گذشته برای بسیاری اولین نشانه‌ از این بود که مشکلات سلامت او جدی‌تر از چیزی است که تصور می‌شد.

برای روز شنبه شاهدخت شارلین بار دیگر به طرفداران مسابقه یادآوری کرد که چقدر از حضور در گرندپری لذت می‌برد و با پوشیدن یک بلوز ابریشمی بلند و بدون آستین با شلوار نخی سفید، یک کیف کوچک آبی‌رنگ و کفش‌های نوک‌تیز مشکی در پیست حاضر شد.

روز یکشنبه شاهدخت طرفداران مد مسابقه را با پوشیدن یک لباس شیک دیگر از طراحی‌های ترنس بری خوشحال کرد؛ یک لباس سرهمی آبی کم‌رنگ بسیار زیبا با یقه‌ای برگشته و پشت نسبتا باز.

طبق سنت هر ساله خانواده سلطنتی در انتها جام‌های سه نفر برتر را اهدا کردند. البته مراسم امسال شاهد حضور شاهزاده ژاک و شاهدخت گابریلا نیز بود که این دو نیز هنگام اهدای جام‌ها پدر و مادر خود را همراهی کردند.

بیشتر از زندگی