מלונות באורלנדו

חיפוש מלונות באורלנדו

שלמו כעת או מאוחר יותר על מרבית החדרים

ביטול ללא תשלום על מרבית החדרים

התחייבות למחיר הטוב ביותר

Orlando, Florida, United States of America

ראו מלונות באורלנדו על המפה

מלונות באורלנדו

העיר אורלנדו היא בירת מחוז אורנג' בפלורידה שבארצות הברית והיא ידועה במיוחד בפארקי השעשועים ואתרי התיירות הרבים שבסביבתה. זו העיר שכדאי להגיע אליה לחופשה משפחתית וכאן כולם יוכלו ליהנות מהשפע הרב של אפשרויות הבילוי והבידור. דיסניוורלד, אולפני יוניברסל, עולם הים, מרכז החלל ועוד – אלה חלק מהאתרים המרכזיים שבהם תוכלו להשתעשע ולנפוש. אם תרצו לנוח קצת מהשעשועים, תוכלו למצוא פינה שקטה ליד אחד האגמים הרבים שבאזור אורלנדו.

במדריך זה תמצאו המלצות על מה שכדאי לראות ולעשות באורלנדו ותוכלו לחפש ולהזמין מלון ללינה באורלנדו שיתאים במיוחד עבורכם.

מה כדאי לראות ולעשות באורלנדו

מקומות עניין
האטרקציות המרכזיות באורלנדו הן פארקי השעשועים. הפארק הוותיק והמפורסם ביותר באזור הוא דיסני וורלד, שבמרכזו נמצא הדאונטאון דיסני®, אזור קניות עם הרבה מסעדות ואפשרויות בילוי נוספות, כמו בתי קולנוע ומתחם של משחקי וידאו ומשחקי מחשב. דיסני וורלד מחולק לארבעה פארקים ראשיים, שבכל אחד מהם תמצאו מתקנים, מופעים ואטרקציות אחרות בהתאם לנושא מסוים. בממלכת הקסם של דיסני וורלד תיכנסו לעולם של דיסני ותוכלו לראות את הטירה המפורסמת ולפגוש את דמויות דיסני העליזות. בלילה מתקיים במקום מופע זיקוקים מדהים. בין המתקנים הבולטים בחלק זה של דיסני וורלד תמצאו את "שודדי הקריביים" ואת "ספייס מאונטיין". באולפני הוליווד של דיסני תוכלו לראות איך מפיקים סרטים וכן מופעי פעלולנים או מופעי אנימציה. חלק אחר של דיסני וורלד הוא מרכז אפקוט® המציג את התפתחות הטכנולוגיה ושם תוכלו לצאת למסע מרתק בזמן. פרט לדיסני וורלד יש באזור אורלנדו מספר פארקים נוספים שמומלץ לבקר בהם. למשל ה"סי-וורלד", עולם המים, שהוא לונה פארק שמתמקד בעולם הים ובעלי החיים הימיים. כאן תמצאו שפע של מתקני מים, מגלשות, מסלולי אבובים ומתחמים שונים של בעלי חיים, כמו מופע שבו לווייתנים מבצעים פעלולים ומשפריצים על הקהל שביציעים. הפארק אקווטיקה הוא השלמה נהדרת לעולם המים ופארק מים נהדר בפני עצמו.

המתקנים באולפני יוניברסל נוצרו בהשראת סרטים מוכרים וסדרות טלוויזיה אהובות במיוחד. כאן תוכלו לעלות על רכבת הרים "הענק הירוק" או לנסוע ברכבת שדים של "המומיה". כמו כן תוכלו לראות הקרנות מיוחדות של סרטים, כולל בתלת-ממד, תצוגות של פעלולנים, אפקטים מיוחדים ומופעים שונים. מדי ערב נערך במקום מופע צבעוני ענק עם זיקוקים, מיצגי לייזר וקטעים קצרים משלל סרטים מוכרים. באי ההרפתקאות, שהוא הפארק החדיש ביותר באורלנדו וממוקם ליד אולפני יוניברסל, תוכלו להיכנס לעיר הקסמים "הוגסמיד" המוכרת מתוך עולמו של הארי פוטר.

מרכז העיר של אורלנדו שופץ בשנים האחרונות ואפשר למצוא בו חנויות, מסעדות ומועדונים, להיכנס למוזיאון ההיסטורי הממוקם בבית המשפט הישן או למוזיאון האמנויות. כמו כן יש באורלנדו מספר מגרשי גולף.

קניות
באורלנדו תמצאו מרכזי קניות גדולים במיוחד וחנויות אאוטלט שיעניקו לכם חוויית קניות של פעם בחיים, עם מבחר מדהים ומחירים שווים לכל נפש. שני אאוטלטים מפורסמים ופופולריים שמומלץ לבקר בהם הם פרימיום אאוטלט הסמוך לדיסני וורלד והפריים אאוטלט הסמוך לאולפני יוניברסל. בכל אחד מהם יש עשרות חנויות המציעות הנחות משמעותיות. הפלורידה מול הוא מרכז הקניות הגדול ביותר במרכז פלורידה, עם שפע של חנויות ובתי קפה, אשר נמצא במרחק נסיעה קצרה משדה התעופה של אורלנדו. כאן תוכלו למצוא שפע של מותגים כולל מותגי יוקרה במחירים מצחיקים. לאורך רחוב אינטרנשיונל דרייב באורלנדו תמצאו חנויות, בתי מלון, מרכזי בידור ושפע של מקומות לאכול.

אוכל
באורלנדו תמצאו שפע של מסעדות, בייחוד באזור קיסימי וברחוב אינטרנשיונל דרייב, וכמובן בפארקים השונים. בכל פינה אפשר למצוא מסעדות של מזון מהיר, מסעדות משפחתיות או אתניות ומזנונים. מחירי המזון והמשקאות בפארקי השעשועים ובאתרי התיירות גבוהים, כך שמומלץ לקחת אתכם שתייה וחטיפים.

מתי כדאי לבקר באורלנדו

מזג האוויר באורלנדו הוא נוח ומתאים לטיול בכל עונות השנה. עם זאת, החודשים המומלצים הם נובמבר עד מאי שבהם חם ויבש. באביב מזג האוויר מצוין, הטמפרטורות נעימות והלחות נמוכה. בקיץ חם מאד והלחות גבוהה ויש גם סיכוי לסופות רעמים. לקראת הסתיו יש באזור לעתים סופות הוריקן. בחורף נעים וקריר. כדאי לזכור שיש כמה תקופות שבהן האזור מלא במיוחד - בחופשת האביב (אמצע פברואר עד אמצע אפריל), בחופשת הקיץ (מאמצע יוני ועד סוף אוגוסט) ובחופשת חג המולד. אם תגיעו לאורלנדו בכל זמן אחר במהלך השנה תוכלו ליהנות מכל האטרקציות בלי עומס ובלי לחכות יותר מדי זמן בתורים.

תחבורה באורלנדו

באורלנדו יש כמה שדות תעופה: שדה התעופה הבינלאומי אורלנדו, שדה התעופה הבינלאומי אורלנדו סנפורד ושדה התעופה העסקי המשמש לטיסות צ'רטר. רוב הטיסות לאורלנדו נוחתות בשדה התעופה הבינלאומי הממוקם כ-14 ק"מ מדרום מזרח למרכז העיר. מהשדה אפשר להגיע למרכז העיר בשירות שאטל, במוניות או באוטובוס. בתי מלון רבים מפעילים שירות הסעות חינם לאורחיהם משדה התעופה. מרוב המלונות באורלנדו יוצאות הסעות בחינם גם אל הפארקים. עם זאת, אם אתם מתכננים לבקר בפארקי השעשועים והאתרים הרבים מסביב לאורלנדו, במיוחד אם אתם בחופשה עם כל המשפחה, מומלץ לשכור רכב. אם לא הזמנתם מראש, תוכלו לשכור רכב בשדה התעופה או במרכז העיר. יש בעיר גם שירות אוטובוסים נוח יחסית, כולל קו מעגלי שיוצא מהדאונטאון, וכמובן שאפשר להיעזר במוניות, אך זוהי אפשרות יקרה יותר.

לינה ובתי מלון באורלנדו

אורלנדו היא עיר שמתבססת במידה רבה על התיירות, כך שיש בה שפע של בתי מלון ופתרונות לינה ברמות שונות ובסגנונות שונים. המלונות מפוזרים ברחבי העיר ובמתחמי התיירות, בכמה אזורים עיקריים. האזור הראשון הוא בתוך הקומפלקס של וולט דיסני. המחירים באזור זה גבוהים יחסית, אך יש כמה יתרונות ללינה באזור, כמו אפשרות כניסה לפארקים לפני הקהל הרחב, הסעות חינם ואפשרות לפצל את הביקור בפארק, לנוח במהלך היום ולחזור בכוחות רעננים להמשך הבילוי. אזור פופולארי נוסף הוא לאורך כביש 192, בשורה ארוכה של בתי מלון שלרוב זולים יותר אך מרוחקים יותר מאתרי השעשועים. כמו כן תמצאו מלונות פופולריים באזור של עולם הים, ברחוב אינטרנשיונל דרייב או בקומפלקס של אולפני יוניברסל. ב-Hotels.com תוכלו לחפש ולהשוות בין מלונות מסוגים שונים, כמו מלונות עם בריכת שחיה מקורה, מלונות ספא או מלונות שמתאימים לכל המשפחה. תוכלו לראות מידע נוסף והמלצות של אנשים שהתארחו במלונות וכך לבחור את המלון המתאים לכם ביותר ובמחיר המשתלם ביותר. היכנסו לדף המבצעים המיוחדים שלנו שם תוכלו לראות הצעות משתלמות במיוחד, כולל מבצעים של הרגע האחרון.

לסיכום, לאורלנדו מגיעים בעיקר כדי ליהנות מהמבחר הרב של פארקים ושעשועים, מתקני לונה פארק, אטרקציות והרפתקאות שלא תשכחו לעולם. עולם הדמיון והפנטזיה מתעורר לחיים באורלנדו, וכאן יכולים בני כל הגילאים להשתעשע ולהשתובב.

מיקום

שכונות

דירוג כוכבים

נושא

סוגי אירוח

מתקנים

רשת

איכות

מלונות באורלנדו מובילים בדירוג

מלונות באורלנדו שקיבלו חוות דעת לאחרונה

מלונות באורלנדו שנוספו לאחרונה

מלונות באורלנדו אחרים

ערים ליד אורלנדו

צברו 10 לילות וקבלו לילה 1 חינם*

חפשו את המחירים הסודיים על מלונות נבחרים

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
=
חינם